Simskola för barn, ungdomar och vuxna - start 7 februari

Foto: Mostphotos.com

Den 7 februari börjar simskolan för barn, ungdomar och vuxna i Bålsta simhall. Anmälan till barngrupperna samt ungdoms- och vuxengrupperna har nu öppnat, så gör din anmälan redan idag.

Det minsta antalet deltagare i varje simgrupp är fem personer och det maximala antalet deltagare är åtta.

När pågår simskolan?

Simskolan i Bålsta simhall omfattar åtta simtillfällen och startar den 7 februari och avslutas den 10 april. Ett uppehåll görs under sportlovet vecka 8.

För barn 8-12 år hålls simskolan på onsdagar klockan 17:00 – 17:40.

För vuxna och ungdomar från 13 år hålls simskolan på onsdagar klockan 17:50 – 18:30.

Vad kostar det att vara med?

Kostnaden för barn och ungdom är totalt 834 kronor och för vuxna 1252 kronor. Priserna gäller för deltagande under hela perioden.

Hur anmäler jag mig till simskolan?

Vid anmälan och frågor kontaktar du Bålsta simhall genom att mejla till simhallen@habo.se

Sidansvarig: Kommunledningsförvaltningen